söndag 27 november 2011

1:a advent

H har inte klivit ur sängen än (klockan är två) de kom hem vid fyratiden i natt, satt uppe till fem och pratade. (Björn följde med och sov över). Jag somnade vid halv sex typ. Det är lite segt idag måste jag erkänna fast i mitt fall är det sömnbrist det beror på. Kunde inte sova innan de kom hem, jag vet inte varför. Såg tre långfilmer på tv i natt innan de äntligen rumlade in;)

Syster och Ludde har varit här för att hämta B, vi fikade lite men killarna var inte riktigt på...
Trötta idag med all rätt, de fick sig en stenhård 12-timmarsblöta igår. Henke är mycket nöjd med dagen, han hade väldigt kul!




Snart ska vi träffa prästen för att gå igenom dagen D. Spännande!
Sedan ska vi på julkoncert och se Lisa och Harmony heights på Missionskyrkan. Det ser jag fram emot, tyvärr är inte H lika entusiastisk idag;)




Ha en fin 1:a advent på er!



Inga kommentarer: