söndag 13 november 2011

Lördag

Träffade Agneta i dag på gränby för att prata blommor till bröllopet. Jag har en bestämd åsikt om hur det ska vara, inget krångligt eller pråligt alls. Men bestämd. Jag tror att Agge är lite nervös pga det. Men jag skulle aldrig be henne göra buketten om jag inte visste att hon var bäst! Ingen press;)
Vi redde ut alla frågor över en lunch och beställde blommorna. Idag är det 28 dagar kvar, oh my god!!

Ringen är hämtad, blommorna fixade, drickat beställt, kläderna klara, hotell bokat, fan, det känns som att vi missat något!
Det lär visa sig;)

Vi är inte nervösa alls för hur allt kommer gå, vi är bara förvånade över hur det kunde bli så här? Vi ska gifta oss! Det är ju helt otroligt. Vilken grej! Det kommer bli en helt fantastisk dag.

När jag kom hem från gränby väntade blommor och present på mig. Kära svägerskan hade varit på besök för att kolla hur det är med mig. Hon och svärmor ville bjuda ut mig innan bröllopet men tyckte att jag skulle vila istället så jag fick en stor bukett med liljor och jättefina ljuslyktor.

Tack för att ni tänker på mig, ni är så fina!



Det värmer i höstmörkret att ha fina människor runt om kring sig.
Synd att jag inte var hemma när du kom!

Kvällen avslutades med mysmiddag och romantik. Vitt vin och räkor:)



Vi kan mysa vi två! En av H's bra sidor är att han gillar skaldjur!
Att han är snygg, manlig, romantisk, stark, intelligent och väldigt rolig är så klart också bra....

Jag älskar dig Henrik!


Inga kommentarer: