måndag 8 juli 2013

Aj, aj, aj igen

Då ligger jag här igen då...

Inte med ryggont men med fot och handont. Det här ödemet tar kål på mig!

Igår kväll var fötterna så svullna så det var  
läskigt. Högerarmen är helt bortdomnad, sticker och strålar och fingrarna ser ut som bullens pilsnerkorvar. Jag kan inte greppa något eller använda handen alls så inläggen görs med vänster pekfinger. Då vet ni hur mycket jag vill att ni ska veta det här. Det har tagit mig en halvtimme att skriva, haha!

Skämt åsido, det gör ont, jävligt ont och jag är livrädd att få en propp. 

Vi fick ställa in vårt efterlängtade besök av Oscar o Jill med skruttar idag och det var jättetråkigt men det går bara inte när jag inte kan röra mig. 

Just nu ligger jag uppbullad i sängen, fötterna högt i tjocka, vidriga stödstrumpor på fötterna och armen lindad med gasbinda samt handledsstöd som jag fick låna av Bettan för många år sedan. Tack och lov för det Bettan. Hade du också problem med karpaltunneltjofräset när du var på tjocken? Vad gör man isf åt det när det smärtar?

Alltså, om det bara vore svullet men måste det göra så ont? 

Men solen skiner och det är väldigt fint här i stugan. Låg i en solstol tidigare men den outfit jag valt för dagen är mer för inomhusaktiviteter;)


Kram på er och kom mer än gärna med tips!!!

Inga kommentarer: