torsdag 18 juli 2013

Ojojoj vilken slapp dag.

Jag sov bra i natt med bara några avbrott för positionsändring. Jag vaknar av att det börjar värka och då blir det till att sätta sig upp direkt men jag har en förmåga att glida ner igen i sömnen. 
Så med tanke på att jag sov bra i natt har dagen varit förbaskat slapp. Jag har sovit till och från mest hela tiden.

Vi tog en promenad runt källparken, fikade på Brantan och handlade lite. 






Sammanlagt kanske vi var i rörelse en timme och när vi kom hem igen slocknade jag direkt.
Trött är en underdrift;) 
Det går i snigelfart när vi är ute och jag måste sätta mig ibland men det är skönt att röra lite på kroppen.

Fick en ny op-tid i morgon 07.45 och jag är nummer ett. Hoppas alla håller sig jäkligt lugna inatt nu så det inte dyker upp nått dumt akutfall som går före mig. Håll tummarna!

Varma kramar från sköna sängen;)

Inga kommentarer: