måndag 1 juli 2013

Äntligen måndag:)

Den mest efterlängtade måndagen på minst två decennier har snart passerat.
Det är min allra sista måndag på jobbet på evigheters evigheter:) 

Jag behöver inte ställa klockan på minst 70 måndagar framöver. Jag kommer kanske ha en annan slags väckarklocka men den är garanterat mycket, mycket finare och mysigare att vakna till än denna obarmhärtiga piska. 

Bara en tisdag kvar sen är jag tillgänglig för alla roliga förslag som kan tänkas. Jag kan även ställa upp på mindre roliga events, vet ni varför? 
Jo, för att jag är leeeeeedig! Jag kommer ha tid och (tror jag) ork:))

I morse vaknade jag 05.15 och var hur pigg som helst. Sista måndagen, det är så dags att vara pigg då va;)
Men jag bäddade lilla vagnen och sängen i väntan på att åka till jobbet.


Här ska skruttibangbang ligga och jäsa om sex veckor är det tänkt.

Appropå sex veckor så verkar inte kommentarerna funka. Jag ska se om jag kan styra upp det, blir ingen direkt tävling annars. Återkommer med det men försök  ändå att skriva om ni vill. När kommer ärtan? Datum och klockslag.

Kram på er!

Inga kommentarer: