tisdag 2 juli 2013

Out of office

...då var även min sista tisdag avklarad för ett långt tag framöver. 

Dagen var inte harmonisk och långt ifrån lugn och dessutom kände jag det på mig i morse. Stanna hemma sa magkänslan.
Men jag lyssnade inte. Och skit fick jag.
Men det är ju såklart inget jag deppar ihop över när jag inte behöver gå dit i morgon, eller i övermorgon, eller på 1,5 år faktiskt;)

Goa köksisen hade bakat min favvo-citronpaj med grädde och färska jordgubbar till. Det var mycket gott och det blev en trevlig avslutning tillslut;)

Dagen blev extra lång och jag var tvärslut   när jag kom hem men min fina man gjorde mig glad igen. Han hade maten klar och hade köpt blommor till mig. 
Det är ju det här som är viktigt! 
Screw alla jobb i hela världen, hur välbetalda eller cv- pimpande de än må vara. 
Livet är de 16 timmarna på dygnet som vi är med de vi älskar, inte de andra åtta. 

Från och med nu har jag lyxen att spendera alla 24 timmar med precis vilka jag vill och det tänker jag göra!  
Starting tomorrow, med besök på mannens jobb och kanske en surpriselunch hos en god vän ;)



Kram på er, where ever you are.

Inga kommentarer: