måndag 22 juli 2013

Måndag igen

Denna morgon skiner solen som aldrig förr, hoppas vi slipper den starka blåsten idag. 
Vi tar oss ut till stugan, var några dagar sen vi var där senast, har också ett besök hos läkaren på mvc i eftermiddag.  Annars händer inte mycket här, igår låg jag precis hela dagen i sängen och var helt slut, bara sov och sov. 

Det är så mycket jag vill göra nu men inte orkar och det tär på mitt psyke.
Det är nog både händerna och magen som är orsak men om händerna var bra skulle jag garanterat stå och måla nån vägg nån stans. Vi ska måla om i lilla rummet som efter en olycka inte längre är vitt utan o'boy-färgat.... Det får väl vänta. Stugan ska målas klart också men det lutar åt att det får vänta till nästa år. Har blivit besatt av att baka bullar inför Ärtans födelse, något jag inte gjort på evigheter men nu, nu, vill jag göra det. Lite kört kan man säga. 

Så ni förstår, så mycket i huvet och så lite händer, det blir inte bra. Jag drar täcket över huvet och tittar fram igen när stygnen ska bort.




Med vänlig hälsning 

Frustrerad

Inga kommentarer: