lördag 27 juli 2013

Kärlek

Än en gång måste jag visa vad min älskling överraskade mig med igår. 
Han är så romantisk och jag kommer aldrig sluta skryta om honom här. Han är fantastisk!


Just nu sköter han allt. Inklusive mig.
Han handlar, städar, lagar mat, fixar frukost, kliar mig på ryggen, klär på mig, fixar mitt hår, vattnar blommor, monterar möbler och köper blommor till mig...

Idag blev jag sur för att han ville köpa hamburgare till middag, jag gillar inte hamburgare så jag fräste lite. 
Men nu när han ligger utslagen bredvid mig i sängen och sover sen kl 19 förstår jag ju att han faktiskt får göra vilken middag han vill. Jag ska inte gnälla om en hamburgare då och då när han faktiskt sköter om ALLT. Han får fixa vilken middag han vill för han gör det och så mycket mer, varenda dag, utan att gnälla.

Han kämpar hårt och är min superhjälte. 
Han hade till och med skurit upp burgaren i småbitar så jag skulle kunna äta med gaffel i vänsterhanden.

Jag älskar dig min fina, underbara man. Över allt annat. Tack för att du finns!

Inga kommentarer: