tisdag 16 juli 2013

Operation

Idag var vi på handkirurgen med mina armar/händer. De undersöktes grundligt av både läkare och överläkare i 1,5h. 
De kom fram till att jag inte lider av carpaltunnelsyndrom enbart utan att även en annan nerv ligger i kläm som gör att jag har så ont i hela armen. 
De kan inte säga att det går över efter förlossningen, när svullnaden lägger sig, eftersom det inte fullt ut är såna symptom jag har så de vill operera armen och hoppas på att smärtan försvinner. Eftersom jag inte kan få några rediga värktabletter ej heller sömntabletter pga Ärtan. Alternativet är att sätta igång förlossningen men det gör man tidigast om två veckor och detta ska enl. löfte vara läkt och klart innan dess. Det är värt ett försök!!
Funkar det får de ta vänsterarmen också, vid tillfälle.

Så nu vet ni vad jag gör i morgon och att jag blir utan högerhand i några veckor framöver. Ska försöka skriva lite ändå när andan faller på.

Kram på er!

Inga kommentarer: