lördag 29 januari 2011

28-29/1 Mor 65 år!

Det straffar sig att vara borta från jobbet, snacka om att jag ligger efter. Men det bevisar iaf att jag fyller en viss funktion.....
Veckan har varit vansinnig, och jag har bara betat av en hundradel känns det som. Bokslut på måndag så det blir till att ligga i för att hinna med allt innan dess.

Jag stressade hem som en vettvilling för att svida om och åka över till Lisa. Där skulle vi utsättas för ett mary Kay-party. Inte upplagd alls kan jag erkänna. MEN det blev ju hur trevligt som helst efter ett glas vin och lite tjuvrökning;-)
Skulle åka hem hyfsat tidigt men det blev hyfsat sent istället. Det sista jag gjorde var att hälla i mig en Irish coffee så jag satt som en fura i sängen och glodde på tv till halv tre. Kunde inte somna. Jag som skulle upp tidigt i morse och åka till Falun för att fira mor. Jag var trött!

Malin o Ludde kom och hämtade mig vid halv elva. Som tur var var hon också sen. Jag o Ludde sov på vägen upp, det var riktigt skönt.


Hos mor fick vi väldigt god mat och bullar och kakor och två sorters tårtor. Riktigt lyxigt. Det var kul att se hur hon har det där uppe. Jag hoppas hon trivs. Grattis mor på födelsedagen!

Nu ska jag sova.....



Inga kommentarer: