fredag 21 januari 2011

Dag 21, den sista dagen

Idag är officiellt min sista sjukdag. På måndag skall jag jobba igen, hoppas det blir så, nu är jag liiiite uttråkad faktiskt. Har jobbat från mitt rutiga kontor idag (sängen), det är väldigt skönt men inte så bra ergonomiskt.
Ska snart iväg och hämta darling från jobbet för att handla lite inför morgondagen. Bör väl röra ihop en tårta misstänker jag...
Syster, B o Luddeskrutt kommer på fika och så Agneta och Oscar.

Ludde på sin 1-årsdag

Kartongen var roligast, här i forma av ett flygplan......


På kvällen blir det middag och jag hoppas verkligen att lite mer styrka infunnit sig. Får nog ta det lugnt med drycken dock. Eller så är det precis vad jag behöver, en rejäl fylla...
Jag kan inte avslöja idag vad jag ska bjuda på för då blir det ingen överaskning, men det kommer bilder i efterhand. Jag skall in på bolaget och köpa lite whiskey om det kan passa med en irish framåt kvällningen. Lisa brukar gilla det vet jag....

Längtar till ikväll, ska mysa med min H, I love him!





Inga kommentarer: