söndag 16 januari 2011

Luddeskrutt 1 år

Jag mår bättre idag (dag 16) än jag gjort någonsin detta år....
Känner mig nästan helt frisk i kroppen, fortfarande sliten o trött men på rätt väg. Jag är däremot fortfarande helt döv! Inte så praktiskt och jäkligt jobbigt. Men, men, huvudsaken är att jag kommit ur sängen.

I går var det kalas hos Ludde som fyllde ett år 14/1. Jag släpade mig dit, målmedvetet. Jag var helt sänkt faktiskt. Väl där så släppte det så fort jag fick se min lilla plutt. Det var kul att träffa hela släkten men det hade varit roligare om jag hört vad de pratade om och om jag varit lite mer alert. Ludde fick många fina paket och det bjöds på gott fika. Vi var kvar till sist nästan fast jag trodde vi skulle åka bland de första.
Idag mår jag mycket, mycket bättre och det tackar jag lilla Ludde för. Puss!

Jag ficke en rådjurssadel av far o Britt i tidig födelsedagspresent. Det ska bli gott att göra något av den. Får ställa till med middag inom kort.

Mor följde med hem och vi lagade tacos, smarrigt. Vi var så himla hungriga efter en hel dag utan mat. Sedan sålde jag en massa produkter till henne och vi pratade om att hon borde ansluta sig till "Forever" hon också. Inte helt omöjligt. Sedan skjutsade jag henne till stationen för vidare färd mot Falun.

Sen! Minns jag inget mer, tror jag somnade som på en minut. Slut som artist.


Inga kommentarer: