söndag 16 januari 2011

Inbjudan

På tisdag fyller jag år! Jag önskar mig inget besök då för det orkar jag nog inte. Däremot bjuder jag alla på lördag 22/1 kl 14.00 på fika. Vill man inte det kan man komma kl 19.00 på middag och party.
Jag är jätte sugen på att träfa folk och äta gott efter denna isolerade start på året.
Nu kanske ni undrar vad jag önskar mig på min födelsedag.
Jo, jag önskar mig att få vara frisk, att bli gift och fred på jorden så klart, sedan bara lite småsaker...


Jag vill gärna ha en lite större bil. E Mercedes B-klass har jag spanat in.



Robbie naturligtvis.....



Kartio (Iittala) tumbler i klarglas, mina har försvunnit i disken...


... och kanske även en karaff till rosévinet jag ska hinka på min terass i sommar!


Och så schampot, det bästa som finns. Lóreal Absolute Repair.


Behöver sängar, kök, gardiner, utemöbler mm. mm till lilla stugan...


Man får så klart komma utan något av detta också, jag vill gärna träffa alla och bara mysa. Men den som har Mercedesen med sig blir min nya BFF. Välkomna!

Inga kommentarer: