onsdag 5 januari 2011

Aloe magic

Ha!
Nu ska jag berätta något rikitgt häftigt. Min vän Annette gav mig tips om hur man lindrar förkylningar med hjälp av diverse aloeprodukter. Har man ont i halsen ska man spraya Aloe First i halsen. Så, jag låg i sängen och hade så ont att jag inte kunde svälja när det slog mig att jag har ett helt rum fullt av Aloe Vera... Så jag släpade mig ur sängen och öppnade en Aloe First Spray. Sprayade två gånger i halsen och höll på att kräkas, det smakade verkligen sterilt, som sjukhus skulle smaka om man kunde äta det... Sedan släpade jag mig till baka till sängen och alla usla tv-program så sänds kl 10 på morgonen. Döm om min förvåning när jag slås av att jag inte har ont i halsen!!! Den är fortfarande tjock och svullen men det gör inte det minsta ont. Helt otroligt! Den måste ni köpa, det säger jag bara. Den är väldigt bra om man bränt sig, tex på sommaren och dessutom bra lindring mot insektsbett (Malin) om man är allergisk mot mygg o bin osv. 225kr och du behöver aldrig mer ha ont i halsen. I love it!




Den är dessutom bra för håret, sprayar man den i hårbotten när man tvättat håret stimulerar den det hår som inte kommit ut än, alltså får man bättre o friskare hår och man slipper också mjäll o hudflagor om man har problem med sånt.



2 kommentarer:

Malin sa...

Bra! Då kan jag önska mig en sån i födelsedagspresent lagom till sommaren ;)

Puss!

A. sa...

Eller så börjar du också sälja, så behöver du inte jobba heltid så länge Ludde är liten. Plus att du får ha alla bra o härliga crèmer hemma och använda hur mycket du vill!

Tänk på saken.

Puss