onsdag 19 januari 2011

Dag 18 Födelsedag

Första födelsedagen med H bjöd på kaffe på sängen. Han är fin min man :)



Drog mig iväg till jobbet runt nio för att hälsa på. På L gick det så bra så, de är duktiga och gör det som ska göras. Så det blev en kortis. På M däremot fanns det jobb i drivor. Jag kom därifrån vid tre först.
Rusa iväg till doktorn för att ta lite prover. Ingenting fel alls, vilket är bra, och konstigt. Jag har ju ändå varit sjuk större delen av förra året och hela detta...
Läkaren sa att det är väldigt vanligt att man har svåra förkylningar i upp till sex veckor numera. Det är riktigt elaka förkylningar som härjar i år.
Min hörsel kanske jag får tillbaka om två månader...... Grattis!
Eftersom kroppen uppenbarligen börjar pigga på sig så vore det kul om jag kunde få slippa dunkandet i öronen och börja få lite hörsel tillbaka. Handikappad var ordet!

När jag satt där i väntrummet kom min fina man och överraskade mig. Han ville inte att jag skulle vara själv. Jag älskar honom!
Sedan åkte vi hem och jag pratade lite med S i skåne, farmor och far som ringde och grattade, det var kul att de ringde! Mor ringde tidigare på dagen och jag fick en hel hög med pengar av henne i present;-) Tack mor!Sedan gick vi till Aspentos och åt lite gott, jag firade med ett glas cola. Det var mysigt att komma hemifrån lite och det är klart man ska fira födelsedagen även om man är halvdöd. Det kan ju vara den sista... Närå ;-)

Hem efter middagen och myste lite, hopp isäng vid nio och slocknade ovaggade båda två. Det var trots sjukdommar min bästa födelsedag på väldigt länge. Tack älskling!


Denna fick jag av Cornelis, Sascha, H och E. Tack söta ni!


2 kommentarer:

Malin sa...

Vilken mysig födelsedag syster :) Vi ses på lördag!

Ps. Jag har köpt en present till dig ;)

Anna sa...

Ja, den var jättemysig!

Vad spännande syster, har du köpt en mercedes? Jag vill ha en mörkgrå el svart.... Tack. ;-)